28/10/2011

Studio Morran





Yesterday during the walk I did a lot of pictures.
It was a good walk for me and for Mazan.
I love dogs. I think that people could learn a lot from them. For example how to endure suffering or how to enjoy life. They also  help keep our  health in good condition. The presence of such a friend in life is something really special.
Certainly, you well know swedish illustrator - Camilla Engman. Her works are very distinctive, and she has a very recognizable style. Yesterday I recognized that style in spots on the ground:) I couldn't stop myself and I made just another illustration with Morran.
Wczoraj podczas spaceru zrobiłam sporo zdjęć. To był dobry spacer i dla mnie i dla Mazana. Uwielbiam psy i myślę, że ludzie mogą się od nich sporo nauczyć. Na przykład jak znosić cierpienie albo cieszyć się życiem. No i pomagają nam  utrzymać dobrą kondycję:) Obecność takiego przyjaciela w życiu jest czymś wyjątkowym.
Na pewno kojarzycie szwedzką ilustratorkę C. Engman. Jej prace są bardzo charakterystyczne i ma bardzo rozpoznawalny styl. Ja wczoraj rozpoznałam ten styl w plamach na ziemi:) No i nie mogłam się powstrzymać, żeby nie zrobić kolejnej ilustracji z Morran.

No comments: